Telefonia i komunikacja

Usługa Telefonia IP Plus zapewnia komunikację w firmie, od pojedynczego numeru telefonicznego do większych rozwiązań będących centralą telefoniczną w chmurze

Opis usługi:

Usługa zapewnia komunikację w firmie, od pojedynczego numeru telefonicznego do większych rozwiązań będących centralą telefoniczną w chmurze. Szereg funkcjonalności dodatkowych pozwala dostosować usługę do własnych preferencji, aby w pełni odpowiadała potrzebom organizacji.

Jak działa usługa:

Wybrane funkcjonalności Telefonii IP Plus to:

  • poczta głosowa
  • usługa efax
  • nagrywanie połączeń
  • automatyczna sekretarka (ivr)
  • kolejki połączeń
  • numeracja skrócona i wewnętrzna
  • selektywne kierowanie połączeń
  • połączenie oczekujące
  • zaawansowane przekierowanie połączeń
  • grupy poszukiwawcze
  • parkowanie połączeń
  • zarządzanie ograniczeniem połączeń wychodzących
  • rozróżnianie połączeń wewnętrznych
  • muzyka na czekanie
  • katalog numerów (dzwonienie po nazwie)
  • dostęp do zarzadzania usługą poprzez interfejs www
  • biling on-line dostępny poprzez panel www
  • dodatkowe zabezpieczenia przed nadużyciami telekomunikacyjnymi

Korzyści:

Budowa rozwiązania telefonicznego w chmurze umożliwia bardzo elastyczne zarządzanie usługami komunikacji głosowej. Usługa pozwala ochronić organizację przed różnego rodzaju awariami, zarówno związanymi z zasilaniem, jak i dostępem do sieci. Wystarczy posiadać dowolny dostęp do internetu, aby poprzez interfejs www wygodnie zarządzać komunikacją głosową w firmie. Szeroka gama urządzeń końcowych (telefonów IP, bramek głosowych) dodatkowo poszerza możliwości jakie oferuje usługa Telefonia IP Plus.