Usługa Telefonia IP Plus zapewnia komunikację w firmie, od pojedynczego numeru telefonicznego do większych rozwiązań będących centralą telefoniczną w chmurze
Opis usługi:
Usługa zapewnia komunikację w firmie, od pojedynczego numeru telefonicznego do większych rozwiązań będących centralą telefoniczną w chmurze. Szereg funkcjonalności dodatkowych pozwala dostosować usługę do własnych preferencji, aby w pełni odpowiadała potrzebom organizacji.
Jak działa usługa:
Wybrane funkcjonalności Telefonii IP Plus to:
- poczta głosowa
- usługa efax
- nagrywanie połączeń
- automatyczna sekretarka (ivr)
- kolejki połączeń
- numeracja skrócona i wewnętrzna
- selektywne kierowanie połączeń
- połączenie oczekujące
- zaawansowane przekierowanie połączeń
- grupy poszukiwawcze
- parkowanie połączeń
- zarządzanie ograniczeniem połączeń wychodzących
- rozróżnianie połączeń wewnętrznych
- muzyka na czekanie
- katalog numerów (dzwonienie po nazwie)
- dostęp do zarzadzania usługą poprzez interfejs www
- biling on-line dostępny poprzez panel www
- dodatkowe zabezpieczenia przed nadużyciami telekomunikacyjnymi
Korzyści:
Budowa rozwiązania telefonicznego w chmurze umożliwia bardzo elastyczne zarządzanie usługami komunikacji głosowej. Usługa pozwala ochronić organizację przed różnego rodzaju awariami, zarówno związanymi z zasilaniem, jak i dostępem do sieci. Wystarczy posiadać dowolny dostęp do internetu, aby poprzez interfejs www wygodnie zarządzać komunikacją głosową w firmie. Szeroka gama urządzeń końcowych (telefonów IP, bramek głosowych) dodatkowo poszerza możliwości jakie oferuje usługa Telefonia IP Plus.